2012. március 6., kedd

Már nem bírom tovább...


"Sokat kértem, könyörögtem, sírtam, dacoltam és megaláztam magam, de mind hiába. Nem bírom tovább."


Hát nekem is van egy történetem. Én 44 éves vagyok és lassan 27 éve élek házasságban a férjemmel, sajnos azt, hogy boldog házasságban már nem mondhatom. Mivel, kb. 5 éve tudok róla, hogy van egy internetes szerelme, akivel naponta beszélget. Már odáig fajult a dolog, hogy a váláson gondolkodunk, de elég erősen.

Sokat kértem, könyörögtem, sírtam, dacoltam és megaláztam magam, de mind hiába. Nem bírom tovább. Van két felnőtt gyerekünk, akik tanácstalanul nézik, ahogy az apjuk tönkre teszi az életüket. Én még mindig szeretem őt és talán valahol még ő is szeret engem, de ezt már elég nehéz megmondani. Különösen egy feleség érzi meg, hogy a férje szereti-e, vagy sem. Amikor összeházasodtunk, én úgy gondoltam, hogy egy életre választottunk párt magunknak.

De sajnos ez nem így történt. Próbálok barátkozni a gondolattal, hogy hamarosan megint egyedülálló leszek, de elég nehéz elhitetni magammal ezt. Én soha nem gondoltam volna, hogy egy nap ezzel kell majd szembe néznem. Köszönöm, hogy meghallgattak.

Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...